Contentmarketing

Om blijvend indruk te maken op uw doelgroep, volstaat het niet om alleen een persbericht te versturen. Wilt u mensen raken, inspireren en activeren? Redactionele marketing ofwel contentmarketing, is de uitgelezen manier uw doelgroep te interesseren, aan te zetten om meer over uw bedrijf of organisatie te weten te komen en uiteindelijk keuzes en gedrag te beïnvloeden. Uit onderzoeken blijkt dat contentmarketing 60 procent meer verkoopleads oplevert en zelfs 80 procent meer websitebezoekers!

Contentmarketing gaat over echte verhalen en echte mensen. Met contentmarketing kunt u uw expertise en vakmanschap laten zien (zonder alles weg te geven) en indirect tonen waarin u zich onderscheidt van concurrenten. Door uw organisatie of project inhoudelijk te profileren weet uw doelgroep u te vinden, zowel online als offline, en zorgt u ervoor dat u een inhoudelijke gesprekspartner wordt voor relaties.

"Communiceer niet wat u doet. Vertel het."

Erik Verheggen • ELBA\REC

Een krachtig verhaal

Wij gaan voor kwaliteit. Dankzij onze eigen mediakanalen hebben wij de ervaring en (markt)kennis in huis om een sterk inhoudelijk verhaal neer te zetten en daarmee een uitgebreide doelgroep van professionals in de fysieke leefomgeving te bereiken. Lezers van onze kanalen zijn werkzaam bij overheden en in de zakelijke markt rondom ruimtelijke en stedelijke ontwikkeling, smart city, groen, infra en werkgebieden. Naast onze eigen kanalen kunnen we u ook helpen om uw verhaal te plaatsen in andere vakmedia, lokale media en landelijke media. Zo creëren we niet alleen sterke inhoudelijke content voor u, maar ook het grootste bereik en een passend resultaat.

 

“Benieuwd hoe wij uw bedrijf of organisatie kunnen positioneren in de markt?”
Neem contact op met Arjan Ankerman, T: 033 87 00 100 of E: a.ankerman@elba-rec.nl

Bekijk ons portfolio

klik hier