Professionals identificeren zich
Wij bespreken in die specials relevante onderwerpen waar de professionals zich mee kunnen identificeren. Die komen weer overeen met de boodschap die jij door onderscheidende content wilt overbrengen. We verzekeren daarbij dat we jouw doelgroep bereiken door een fijnmazige distributie via onze eigen mediakanalen. Wij creëren zo unieke campagnes voor klanten die stad, ruimte en vastgoed als hun specialisme hebben. Op een inhoudelijke manier brengen we jouw boodschap onder de aandacht. Daarbij is veel mogelijk. Van specifieke nieuwsbrief tot aan een bijgesloten katern of zelfs een hele uitgave. Jouw boodschap, doel en doelstelling staan voorop.Twee voorbeelden om onze dienstverlening te illustreren
Wil je meer voorbeelden zien? Dan maken wij graag een afspraak om deze te laten zien en je vrijblijvend te vertellen wat wij allemaal voor je kunnen betekenen.
Neem contact op met Arjan Ankerman
Specials NOVI-gebieden, Grensgebieden en Dag van de Stad
Onze redactie van ROmagazine maakte samen met het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijkrelaties een drieluik van speciale uitgaven. Onderwerpen waren de NOVI-gebieden, de Grensgebieden en...
Special Mooie Pleinen
Met deze speciale uitgave Mooie Pleinen vragen we aandacht voor het vakmanschap achter het realiseren van pleinen in Nederlandse steden en gemeenten. Deze specials maken samen met PUTkast en Rots M...
Verbonden producten & diensten
Onze mediaspecials staan nooit helemaal op zichzelf. Ze zijn nauw verbonden met andere producten en diensten die wij leveren. Die synergie zorgt ervoor dat wij in de breedte informeren en inspireren.